Şirinyalı Mah. İsmet Gökçen Cad. No:18/A Antalya
+90 535 591 91 91 | +90 242 316 30 00
info@dentareskids.com.tr

Çocuklar İçin Sağlıklı Ara Öğün Önerileri

Çocuklar İçin Sağlıklı Ara Öğün Önerileri

Ara öğünlerde de daha çok yumurta, et, peynir, süt, taze sebze ve meyve gibi besinlerin tüketilmesi uygundur. Her ara beslenme sonrası dişlerin fırçalanması ideal olandır. Bu konuda çocuğunuzun gittiği kreşle ya da bakan kişi ile konuşarak fırçalamaya özen göstermelerini isteyebilirsiniz. Ancak eğer fırçalama olanağı yoksa hiç olmazsa çocuğunuzun ağzını çalkalamasını ve şekersiz sakız çiğnemesini öğütleyebilirsiniz.

Çocuğunuz bir şeyler atıştırmak istediğinde ona çürük yapıcı olmayan, besin değeri yüksek sağlıklı seçenekler sunun;

1. Peynir, sade süt veya yoğurt, ayran, kefir
2. Çiğ sebzeler veya bir porsiyon meyve
3. Kuruyemişler (ceviz, badem, fındık, kurutulmuş meyveler)
4. Tam tahıllı ekmek, protein grubu (peynir, et, tavuk) ve marul gibi sebzelerle hazırlanmış sandviçler.




Uzm. Dr. Zeynep Başak Yılmaz

Gülüşünüzle Dünyayı Değiştirin…

error: İçerik korunmaktadır !!
Görüşmeye Başla